صندوق فروشگاهی - نرم افزار اریانا

امضای کارت اعتباری

مشتریان در هنگام استفاده از کارت های خود در دستگاه صندوق فروشگاهی می توانند امضای خود را در سیستم به ثبت رسانده و مسیرهای ممکن برای سرقت هویت و اطلاعات را از بین ببرند.

مدیریت فروش و اسناد

صندوق فروشگاهی یک ابزار مهم در بسیاری از شغل ها به شمار می رود و یک راه امن و دقیق برای پردازش معاملات و تراکنش های انجام شده را فراهم می آورد؛ علاوه بر آن با استفاده از این صندوق می توانید اطلاعات فروش و تراکنش های روزانه را ثبت کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید.

صندوق فروشگاهی در هر تراکنش یک رکورد واقعی را نگه داری می کند و از این طریق به آسانی می توان مدیریت فروش را برعهده گرفته و در صورت ایجاد مشکلی در امور مالی، نسبت به رفع آن مشکل اقدام نمود. این ویژگی صندوق فروشگاهی سبب بهبود بهره وری کارکنان و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان می گردد.

گزارش های حسابداری

صندوق فروشگاهی اطلاعات دقیقی را در رابطه با هر تراکنش ثبت می کنند. با این ویژگی می توانید از تعداد محصولات فروخته شده آگاهی پیدا کرده و هم چنین گزارش های حسابداری دقیقی را به دست آورید. بنابراین صندوق فروشگاهی راهکاری ارزشمند برای اطمینان از صحت امور مالی کسب و کار شما به شمار می رود و توسط آن می توانید میان درآمد و هزینه های احتمالی کسب و کار خود تعادل ایجاد کرده و از این طریق به پیشرفت و موفقیت شغلی دست یابید.

پرداخت سریع و آسان

صندوق فروشگاهی با صفحه لمسی امکان پرداخت آسان و سریع را برای مشتریان فراهم آورده است. به این ترتیب مشتریان می توانند به سرعت هزینه خرید خود را با استفاده از کارت های اعتباری پرداخت کنند. استفاده از این صندوق فروشگاهی روند پرداخت را حتی بسیار سریع تر از روند خرید نقدی انجام می دهد. استفاده از صفحه نمایش لمسی در صندوق فروشگاهی بسیار آسان است و کارمندان شما می توانند نحوه کار کردن با آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی بیاموزند.

کنترل موجودی

صندوق فروشگاهی امکان پردازش سریع کالا را برای شما فراهم آورده است. در هنگام استفاده از صندوق فروشگاهی برخلاف ثبت نقدی، می توانید از تکنولوژی فروش برای مدیریت موجودی بهره ببرید. صندوق فروشگاهی در هنگام فروش هر کالا، آن را در سیستم ثبت می کند. به این ترتیب هنگامی که یک محصول به فروش می رسد، صندوق فروشگاهی به صورت اتوماتیک تعداد موجودی هر محصول را کنترل کرده و مرتبا لیست مربوط به آن محصول را مرتب سازی می کند. هم چنین در هر هفته می توانید میزان موجودی را کنترل کرده و اطلاعات دقیقی از امور حسابداری انجام شده در طول هفته به دست آورید.

عدم استفاده از کاغذ

این روزها نگرانی های زیست محیطی دغدغه بسیاری از افراد می باشد. با استفاده از صندوق فروشگاهی و در صورت تأیید مشتری می توانید رسید خرید را چاپ نکنید. در این صورت به جای ارائه رسید چاپی، نسخه دیجیتال آن را به آدرس ایمیل مشتری ارسال کنید.

سهولت استفاده

امروزه در عصر دیجیتال با استفاده از دستگاه های الکترونیکی و دیجیتالی می توانید به کسب و کار خود رونق بخشیده و به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنید. رابط کاربری صندوق فروشگاهی بسیار ساده است و کارمندان شما به آسانی می توانند نحوه کارکردن با این صندوق را یاد بگیرند. به این ترتیب با استفاده از صندوق فروشگاهی می توانید در کسب و کار خود بسیار کارآمد و موفق باشید. صندوق فروشگاهی با صفحه نمایش لمسی سبب صرفه جویی در محیط کار شما می گردد؛ زیرا دیگر نیازی به داشتن یک ماوس یا صفحه کلید نمی باشد و کار تایپ و حرکت های ماوس توسط انگشتان بر روی مانیتور انجام پذیر است.

توانایی های پرداخت گسترده

صندوق فروشگاهی مزایای بی شماری را برای مشتریان به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به تنوع موجود در نحوه پرداخت اشاره کرد. مشتریان می توانند از روش های مختلف شامل کارت های شامل تراشه های EMV، پرداخت های بدون تماس (NFC) و پرداخت کیف پول موبایل برای پرداخت هرینه استفاده کنند. با فعال کردن این ویژگی در صندوق فروشگاهی می توانید میزان رضایت مشتریان و در نتیجه میزان درآمد خود را افزایش دهید.

شما همچنین می توانید پول نقد، چک، کوپن، کارت وفاداری و سایر روش های پرداخت را بپذیرید. این ویژگی صندوق فروشگاهی، امکان استفاده از روش های پرداخت متنوع را برای شما فراهم می آورد.

با استفاده از صندوق فروشگاهی دیگر نیازی به نگهداری وجوه نقد ندارید و با نصب یک نرم افزار حسابداری متناسب با کسب و کارتان می توانید امور حسابداری را به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانید. به این ترتیب احتمال ربوده شدن و یا کاهش در میزان دارایی شما وجود ندارد و هر تراکنشی به صورت دقیق به همراه زمان و تاریخ فروش ثبت می گردد و تنها کارمندانی که سطح دسترسی برای آن ها تعیین شده باشد، می توانند به امور مالی دسترسی داشته و در صورت نیاز اشتباهات رخ داده در حین تراکنش را برطرف کنند. یکی از مهم ترین تجهیزات رستوران که استفاده می شود همین صندوق فروشگاهی می باشد.نیاز به داشتن سرعتی بالا در ثبت سفارشات رستورانی، مدیران رستوران را بر آن داشت تا از سیستم های تاچ صندوق های فروشگاهی در مجموعه خود استفاده کنند.